Kuidas ennast trenniga lukku tõmmata?

Kui sa soovid kaalu alandada, siis on selge see, et esimese asjana tuleks üle vaadata oma toidulaud. Tihtipeale saab aga saatuslikuks see, et alustame suure hurraaga, muudame oma toidulauda täielikult ja hakkame ennast tugevalt piirama.

Olen ise selle teekonna läbi teinud, toitunud väga rangelt defitsiidis (söönud vähem, kui keha kulutab), sinna otsa veel vähemalt 6 korda nädalas trenni(1,5-2h). Küll on tore näha kuidas kaal langeb, aga mille arvelt? Kahjuks ei ole see ainult rasv, kui kehal ei ole enam piisavalt energiat anda, siis hakkab ta võtma seda lihastest.
Lõpuks on tulemus see, et kas põled lihtsalt läbi, tekivad suured söömasööstud või keha ei reageeri enam nn “dieedile“. Ja peale selle tekitame endale vaid stressi, mis tähendab seda, et tõuseb kortisooli (stresshormoon) tase kehas ja see teeb rasvast lahti saamise veel raskemaks.

Mina soovitan hakata oma toitumist vaikselt muutma, samm-sammu haaval ja mitte viia oma keha liigselt defitsiiti. Pikemas perspektiivis on see kindlasti kasulikum sinu kehale, kui ka hingele. Tuleb lihtsalt osata teha valikuid, kui tahad süüa täna kooki, siis homme oska öelda sellele ei, liigu piisavalt ja tunne elust rõõmu, ära piira end liigselt!



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *