Suurimad võimalikud libastumised, kaalu langetades!

Protsessi keskel võib olla päris raske.  Eriti siis, kui annad endast kõik, aga tulemused ei ole sellised nagu lootsid. 

✨Kõik või mitte midagi!

            Lähed täiega “asja kallale”, kuid esimesel libastumisel lööd käega ja annad alla. 

            Ära unusta, et järjepidevus on olulisem kui perfektsus!

✨Oled kogu päeva normaalselt söömata ja õhtul hakkad pööraselt pugima.

✨Sa ei kaalu oma toitu ega pole seda kunagi teinud. 

            Sa ei pea seda tegema jääma, kuid selleks, et mõista, mida sinu toit sisaldab, 

            kui palju sa peaksid midagi sööma, tuleks seda alguses kindlasti teha.

✨Sa sööd liiga vähe valku!

✨Sa sõltud oma kaalust ja oled oma kaalus nö kinni.

            Sinu meeleseisund on tugevas seoses kaalunumbrist.

            Me ei saa oma progressi jälgida vaid kaaluga. Meie kaal muutub, kui keha hoiab vett kinni, 

            kui meie kehas muutub hormonaalne tasakaal, kui me käime tihti wc-s jne. 

✨Oled „Esmaspäevast-Reedeni“ rajal ja nädalavahetused “ei loe”.

✨Sa ei arvesta näksimist oma päevase kaloraazi sisse!

✨Loodad kiiretele dieetidele ja viisidele kuidas kaalu kaotada! 

✨Sa unustasid lisada joogid, mis sisaldavad kaloreid (kokteilid, latted jne). 

✨Sa sead endale liiga kõrgeid ja ebareaalseid ootusi.

            Ikka tasa ja targu!

            “Kaotan nädalaga 5kg”

             Pane paika oma pikaajaline eesmärk ja jaota see väikesteks 

            “mini eesmärkideks”. Nii on sul kaalu langetamist palju lihtsam saavutada! 

💛Kui sa vajad abi kaalu langetamisel, siis oled oodatud liituma minu uue mentorgrupiga. 

            Grupp alustab 17.06.21! 

            Kiirusta, sest kohtade arv on piiratud!

VastaEdasta

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.