Rasedus ja trenn

Rasedus ja trenn

Leian, et liikumine teeb rasedale head. Selleks, et olla aktiivne ei pea sa just jõusaalis käima.
Kindlasti soovitan olla aktiivne ja palju liikuda.

Ma ei oska teiste eest rääkida, aga minu jaoks on trenn ja liikumine väga tähtis osa minu elust, et hoida vaimset ja füüsilist tervist tasakaalus. Rasedana treenides on oluline kuulata oma keha. Raseduse ajal treenimise eesmärk ei peaks olema rekordite püstitamine või lihaste ehitamine, vaid pigem toonuse hoidmine ja õige tehnika. 


Öeldakse, et see millega tegelesid enne rasedust on okei tegeleda ka raseduse ajal (kui rasedus kulgeb normaalselt). Need, kes pole aga varem jõusaalis treeninud, neil soovitan pigem jalutada, joogasse minna, ujuda vms. Valmis tuleks olla ka selleks, et treeningkava on ajas muutuv, sest oma kasvava punu tõttu ei saa lihtsalt mingeid harjutusi enam aja möödudes teha 
Kuna vahepeal ma üldse jõusaali ei jõudnud, siis minu treeningud on hetkel muutunud sellevõrra, et raskused on väiksemad ja kordused suuremad, aga muidugi muudan ka seda vahepeal. Kuulan pingsalt oma keha ning kui tekib ikkagi kuidagi ebameeldiv tunne, siis lõpetan harjutuse, õnneks on mul tulnud seda üsna harva ette. Minu jaoks jäid täielikult välja kõhulihaste treeninime esimesel timestril.

Ütlen ausalt, et seda tunnet, mis mind peale trenni valdab ei saa ma millegagi võrreda.
Ennast liigutades on enesetunne lihtsalt palju parem! Tegelikult võiks ju naine enda eest hoolt kanda ka raseduse ajal. See pole aeg, millal võid kõike süüa mida tahad, sest lõpuks tuleb siiski nende kilodega tegelema hakata. Leian, et ka raseduse ajal tuleks olla mõõdukas, siis on pärast palju lihtsam ja kindlasti ei peaks rasedana treenimist vältima!



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *