Pole jälle ammu kirjutanud

Pole jälle ammu kirjutanud

POLE JÄLLE AMMU KIRJUTANUD

Mõtlesin siin just üks päev, et kunagi kui ma olin päris heas vormis, siis justkui unustasin selle, et kui raske on saada “rajale”. Mis see siis ikka ei ole? Lihtsalt teed toidud ette?
Kuidas ei saa laste kõrvalt treenida?
Mis mõttes ei jõua endale sööke ette teha?
Kuidas ei leia aega trenni teha?
Nüüd, kui mul on kaks imearmsat rüblikut, saan sellest aru küll!
Jah! kindlasti jääbki see oma prioriteetide, aegade seadmise ja tahtejõu taha, aga kui sa oled öösiti üleval ja päeval kahe lapsega või mis iganes muu etapp su elus on, siis lihtsalt vahepeal läheb nii.

Kui mu esimene laps oli sama vana, kui mu teine hetkel, siis käisin juba ammu sellel ajal hommikuti trennis.
Noh, muidugi nüüd ka see koroona. Kui nüüd aus olla, siis kahe lapsega on ikka natukene keerulisem kodus, kui ühega. Inimeste energiatase on erinev ja erinev on ka laste iseloom.
No ausalt, nii lihtne on ju vabadel hetkedel lihtsalt sinna diivani sisse ära vajuda.
Ma tegelikult ei õigusta end aga nüüd mõistan, et väga, väga raske on uuesti järjele saada.

Esimese rasedusega võtsin juurde 20 kg sellest u.10 kaotasin esimese kuuga. Peale seda jäi kaal seisma terveks imetamise ajaks. Kui imetamise lõpetasin, siis kaal hakkas vaikselt liikuma, aga siis meisterdasime valmis uue beebi ja jällegi tõusis kaal u.20kg.

Nüüd ma siis siin olen oma aegade kõige suurema kaaluga 81.8kg ja see seisab nagu kalju. Ehk on siis lootust, et vaikselt hakkab ka see allapoole liikuma, kui ma imetamise lõpetan. Teisalt ei ole hetkel kindlasti ka minu toiduvalikud just kõige paremad. Tihtipeale teen normaalse söögi või vahepala asemel endale hoopis päeval võikut, mõnikord tuleb neid lausa 4tk ( mitte et, võileib oleks paha, aga liiga palju süsivesikuid ei ole ka hea).
Hommikuti söön siiani ilusti: Puder, marjad ja pähklid.
Õhtusöögi sööme ka tavaliselt ilusti perega koos. Olen muidugi märganud ka seda, et aina vähemaks on õhtusöögi kõrvalt jäänud juurikad ja salat.

Hetkel pole veel minu aeg miinus kaloraaži  laskuda, sest toidan last rinnaga, aga paremaid toiduvalikuid peab küll tegema! Sealhulgas end ka rohkem liigutama hakkama! Loodan, et siin grupis on ka mõned vahvad naised, kes on samuti läinud lihtsama vastupanu teed ja võib-olla leidnud endale vabandusi ning nüüd alustavad seda teekonda koos minuga!
Esimene eesmärk oleks saada igal päeval kokku 10 000 sammu ~ 5km (mis oleks jalutatud õues) ja teha paremaid valikuid toitumises. 
Siis saame siia  lisada iga päev oma kommentaarid, et kes ja kui palju tegi. Juhul, kui ei teinud siis, miks? Mida saaks homme paremini teha.
Kõik päevad ei ole vennad ja kui mõni päev tuleb natukene vähem samme, siis teine päev jälle rohkem. Samuti on ka toiduga.

Tegin ka Endomondo challenge, et me koos rohkem liiguks! Seal on siis jooks ja kõnd. 

https://www.endomondo.com/invite/ch/44740192?id=8bq7xrjm



2 thoughts on “Pole jälle ammu kirjutanud”

  • Ma heameelega võistleks aga mitte endomundos. Minul ei tööta see asi ( ei lae ülesse/jookseb kokku jnd) ja sellepärast enamasti ei pane ka tööle. Enda kella ma ka sellega ühendada ei saa peale mingit hetke 😑.
    Saaks kuskile saame sisestada/pilte või mõnes teises kohas siis ma prooviks küll rajale saada tagasi uuesti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *